Thursday, March 31, 2011

Eleri fantaasia. Ja mina loll kujutasin kõike selgelt

Eleri ||  Siim , palju palju palju õnne :) says (20:52):
*jeah
*kujuta ette
*sina ja mina
*kahekesti
*sinujuures
*voooodis
*KUJUTAD ETTE !
*kalev tuleb hiljem
*oota
*sina ja mina
*sinu voodis
*aeleme
*sina silitad mind
*mina silitan sind
*mhhh
*sul on hea
*mul on hea
*me siseneme näpudega yksteisesse
*oleme alasti
*kõlab uksekell
Eleri ||  Siim , palju palju palju õnne :) says (20:53):
*sina lähed uksejuurde
*minu näpp sinusees
*sul on nii kiimaselt hea
*sa avad ukse
*ise oigad mõnust
*ja uksetaga
*seisab
*täieshiilguses
*KALEV
*:D
*ja ss see Kalev tuleb
*sinu juurde
*suudleb sind
*jõuliselt ja erootiliselt su huultele
Eleri ||  Siim , palju palju palju õnne :) says (20:54):
*mu näpp teeb veel tööd
*te suundute vanni..
*ma eemaldun
*kalev võtab riidest lahti
*sinu abiga
*ta on oma roosade pokserite väel
*kuital juba hakkab pyksivärvlist noku paitma
*see on nagu
*SUUUUR
*ja jõuline
*bätmäni kostüümis
Eleri ||  Siim , palju palju palju õnne :) says (20:55):
*ta siseneb oma väikse superkangelasega sinu sisse
*su jalad on laiali
*sa kisendad mõnust
Eleri ||  Siim , palju palju palju õnne :) says (20:57):
*su ninasõõrmed tunnevad seksi aroome
*sul on piinamatult hea
*te suundute vannisisse

Eleri ||  Siim , palju palju palju õnne :) says (20:58):
*kalev kasutab dužži voolikut sinu erutamiseks
*tõmbab seda ylesse ja alla sinu intiivpiirkonnas
*ta suundub su sisse
*suudleb sinu nibusi,
*sa kyynistad tema selga
*sul on hea
*ta laskub allapoole
Eleri ||  Siim , palju palju palju õnne :) says (20:59):
*võttes oma relva su seest ja lakub sind keelega
*siis tulen mina , suudlen sind , Kalev veel limpsib
*ta tõuseb
*võtab su sylle , surkab sulle sisse
*ja oma tugeva keha vastus houiab sind
*te suundute nahkdiivonile
*teil on hea
*ma lahkun
*hetkeks
Eleri ||  Siim , palju palju palju õnne :) says (21:00):
*Kalev tunneb su keha , ta silitab näpuga su pepuvahes
erutud ? :D 
*mida sa naerad seal ?
Eleri ||  Siim , palju palju palju õnne :) says (21:01):
*ta suunub su sisse,edasi tagasi..vahepeal lisab kiirust , Su diivon ragiseb.. te liigute vaikselt aknalauale ja seksite seal
*aken on lahti
-  яυтт☆ [ 1 ] says (21:01):
*Täiega erutun.. ma kujutan seda jama juba ette :D
Eleri ||  Siim , palju palju palju õnne :) says (21:01):
*KUJUTAD +:D 
Eleri ||  Siim , palju palju palju õnne :) says (21:02): 
*te olete aknalaual .. sa oigad.. tal just just
*läheb lahti
*sa kräunud erutusest 
Eleri ||  Siim , palju palju palju õnne :) says (21:03):
*Tarmo vahib alt ylesse
*sa vaatad alla
*näed teda
*ta on kiimas
*paneb pihku
*tal on hea 
Eleri ||  Siim , palju palju palju õnne :) says (21:04):
*su kutsud ta ylesse...ise kaleviga koos mõnutundes ... ta tuleb uksest... jal on suur kõht ja tema relv on nabas..kikkis 
*mm , sa suudled Tarmo riista 
*.D 
*lähme suitsule +.,d 


(PS! Tarmo on mu alt naaber )