Tuesday, March 15, 2011

Ik hou van dingen wat ik doe (i love things what i do )

Oeh. Polegi siia ammu midagi kirjutanud. Pole viitsinud ning pole aega leidnud. Ma ei teagi, millal ma siia üldse viimase sissekande tegin.
 Pühapäeval 13 märts. Käisin Raplas esinemas. Rapla kultuurimajas toimus 'Pere Pühapäev'. Esinesin seal, kuna see oli seotud Raplamaa Missi 2011. Esinemine läks hästi. Enda arust mul midagi sassi ei läinud.
 Esmaspäeval oli meil kaks tööd. Ingliskeeles ja matemaatikas. Inglis keele sain 3, kui oleksin rohkem õppinud, oleks kindlasti parem hinne tulnud. MATEMAATIKA TÖÖ SAIN 3- , esimest korda!!! Kõik ülejäänud tööd, mis ma teinud olen, on olnud mul kahed. Ma olin väga väga õnnelik, lausa kilkasin rõõmust, kui hinnet nägin. Kõige parem tund oli ikkagist kehaline kasvatus. Kõndisime kolm turu ringi ja hakkasime siis jalgpalli mängima. Nii kui kuidagi valesti astusime, vajusime lumme, lumi oli põlvini. Lõin isegi ühe värava. Tunni lõpuks oli paljudel jalad põlvedeni läbi märjad. Pärast oli väga mõnus, kui sain kuivad sokid ja püksid jalga. Nagu ma polekski läbi märg olnud.
 Täna, teisipäev. Esimene tund laulmine. Õpetaja saatis paberi lehe ringi käima, et kes oleks nõus Märjamaa päevad/folgi ajal projekti kooris laulma. Laulda tuleb ainult 3 laulu. Muidugi panin ma ennast kohe kirja, ega siis võimalust saa kasutamata jätta. Ülejäänud päev olin lihtsalt lebos.. Põhimõtteliselt nagu alati, korraks koju ja siis kohe Eleri juurde. Põhiliselt oma elu veedangi seal. See on nagu mu teine kodu.
 Reedel, 18 märts, pean koolis esinema kõhutantsuga. Toimub heategevus üritus, milles vähemalt pool raha annetatakse Haapsalu lastekodule.


Olge tublid (;