Sunday, April 17, 2011

I'm going to miss everybody but unfortunately... it's time to go

 Mõtlesin, et kirjutaksin ka nüüd siia ise. Koguaeg olen teistel lastnud kirjutada... kuna ma ise pole viitsinud.  Valmistan rõõmu teile ( kui see teid üldse rõõmustab nvm ).
 Pmst. Reedese päeva alguse kohta saite juba infot, nüüd ma räägiks reedesest edasi.
 Saadsin Kristel bussi peale, ja ise suundusin ette alevisse, käisin säästu 1-es ostin Burn-i. Läksin Pasturaadi juurde. Virgo, Garl, Edvin, Vairo olid seal. Mõned minutid hiljem tuli Mauntz sinna. Kõik peale Garl-i läksid Vapperi sünnipäevale... Liikusime Garl-iga vana bussika suunas, järsku kuuleme seljatagant kummivilinaid. Selline tunne oli et auto sõidab otsa kohe, ja me lendasime kohe üle tee.. Tegelikult oli see Tauno rattaga. Ma ehmatasin peaagu surnuks. Naersime selle üle veel umbes 20-30 minutit. Mingi aeg läksime Orgitale kossu pelema. ja ma nsm käisin Konta katusel ronismas ja pildistamas ennast.. Mingi aeg läksin koju
 Laupäev.
 Hakkasime kuskil kahe ajal Pärnu liikuma. Pidin Merksiga kokku saama. Kurk ültes, et ta oli kodu ära läinud. Proovin Merksile telefonile helistada. kaks tundi üritasin teda kätte saada. Lõpuks ta helistas mulle ja ütles, et oli unustanud enda telefoni teisetuppa mantli taskusse.. Kuna me hakkasime juba väikselt Märjamaale tagasi tulema, ei näinudki ma Merks.. Peame vist jälle msni ja veebikaga leppima :/
 Pühapäev.
 Ärkasin.. Kurk valus ja kuivab. Selline pohmaka tunne. Kusjuures, eile ma ei joonud mitte midagi ( alkoholi u know ).. Haigeks hakkan jääma. see on see kui ma enam salli ei kanna :D Viimase kahe päeva jooksul, pole ma vanematega hästi läbi saanud. Ajavad närvi mind ...
 Juba ülehomme ( teisipäeval ) lähen ma Inglismaale. Õe juurde. Kuigi  hetkel küll mingit tahtmist pole sinna minna. Arvatavasti vaimustus on üle läinud.
 Aga nüüd ma ootan kõne.. ja siis välja ära (:

 Olge tubli.
Rutt (;