Friday, April 15, 2011

Krissu oli siin.

Hellõu my friends´.

Rutt on meil ülimalt laisk ning ei viitsi ise blogida. Ta ähvaras mind, et kui ma ei blogi, siis ta teeb minuga midagi:D
Mdeagi mida siia kirjutada, aga ma siiski üritan:D Olen vaimukas? dno. ilmselt mitte.
Oletame, et keegi ütleb sulle: "TEE NALJA!" Kui sa juhuslikult Kirk ei ole, siis pead enne mõtlema ning tavaliselt isegi parema tahtmise juures nalja ei tule.:D
Tiku ja Taku omavad siiski ära.  Tiku ja Taku parandavad torusid. Tiku paneb Takuga torud kinni.
või siis Tiku ja Taku istuvad pimedas toas. Taku paneb Tiku põlema.


Aga nüüd räägime Rutti päevast. Kool oli totaalne pask. Ta tuli garderoobi ning käed värisesid, sest MENT SÕITIS MÖÖDA sest Rutt tegi you-know-what asja.
Vahepeal läks Rutt koju, sõi banaani ning kavatses magama minna. Ta oli juba vaikselt unemaale minemas ning lammaste lugeminegi oli pooleli, kui JÄRSKU helistas talle Kristel. MINA :D
Kutsusin ta õue ning ei lasknud tal magada.

Nälg nagu ta on (Ja mitte ainult söömise poolelt, tal muud näljad ka aegajalt), tahtis ta sööma minna.
Läksime rahvamajja? ning ostsime friikaid:D Kastet oli niii fucking vähe-.-
Rääkisime maailma asjadest ning ilmselgelt oli tal minust kopp ees:D
Suundusime saastakasse. RUTT, rsk, HOIA EESTIMAA PUHTANA!

Kerge paus ning siis bussikasse, sest bussika tripid on ju kõige paremad. Sõime kommi, jõime starterit ning vaatasime kõiki autosid, sest  tahtsime teada, kes meid vaatavad. Närvitsesime nagu kaks hullu ning  reivisime omaette. Teglt see eelmine lause oli kerge liialdus:D
Aga jaa närvi ajavad sellised- ise sõidavad autoga ning kohe peab passima teisi. :D Ja me märkasime ka seda, et naised ei vaadanud- mehed vaatasid.










Rutt: Kes need 3 tüüpi seal on? 
Kristel: KrampKramp. Need on Valgust: Siim/Eero(dno), Ivo ning Raul.  
Rutt ütles ka veel midagi .

Kristel: Rutt, kuule.. Vaat see Raul eks, rohelises. Ma käisin temaga kunagi samas klassis ning mingi 3. klassis keset kunsti tundi tõusis tüüp püsti ja ütles: Lisett, ma armastan sind!:D:D:D trolololololo.

Siis läksin ma bussi peale ning Rutt läks minema. kalliralli ning Kristel astus bussi. Ostsin omale sõidukaardi ning nüüd lahe olla:D

Seda et, kui ma juba siin olen siis.. MUL ON KA BLOGI.   www.creepysun.blogspot.com

Olge karvased ning loodame, et liiga pikaks ei läind:D
Krissu.