Thursday, August 25, 2011

I make the hits, not the public. I tell DJ what do play.

Hei mu väiksed blogi lugejad. Vabandan ette rutates ära, et pole siia ammu teile kirjutan. Ma palun siiralt andeks.

Niisiis. Selle suve jooksul on nii mõndagi juhtunud. Esiteks, ma olen hakkanud kuulama dubstepi. Ma isegi ei igatse raskemat muusikat. Teiseks. Käisin see suvi palju Pärnus. Seal oli lõbus, kuigi juhtus ka üks ebamugav situatsioon. Aga tagasi oodetakse ikka. Kolmandaks. Suutsin telefoni ära uputada, niisiis olin peaaegu nädala ilma telefonita. Ema on lebomaks muutunud. EDUSAMMUD! Olen ka nüüd kooli jõudnud, vastama minna. On ka tullunud väga häid uudiseid mu õekese poolt. Ma igatsen Õdi!
  Vahepeal olen ma mõelnud, et miks ma elan osadest inimestest nii kaugel. Eriti veel kallitest inimesest. I just don't get it. U know.

Follow my sites.
http://obviouslydamnsexy.tumblr.com/      tumblr mul
www.twitter.com/rainbowcrunk                twitter mul