Monday, August 29, 2011

No shit v

Life is awesome, i gotta say it.
 Käisin siis eile pesus. Nautisin kuuma vanni. Peale seda õppisin veel midagi ja keerasin magama ära. Öösel helistatakse, '' öööm, ma nii purjus, kõnnin koju öö'' Hm.... tore teada. STFU - ma tahan magada.
 Nägin awesome und. midagi ma ei mäleta. Issi tuleb poole kuue ajal mu tuppa. ''Rutike, me lähme varsti tööle. Ärka nüüd ülesse, sa pead varsti kooli minema '' Fuck ya. ma pidin poole 10 alles minema. Jäin magama. kolmveerand 7 helistatakse mulle '' Kuule, kus oled? tead ma avastasin et mul munn kõva, tule siia. Aiii tannu ära hammusta nibust ''  No mul ei lasta magada. pool kaheksa hakkab äratus pihta. panin et ärata hiljme. iga 10 min tagant äratas, aga mulle tundus see kui 30 min.
 Lõpuks ärkasin, sättisin valmis. ja ns imelik tuju oli. ja kooli. Esiteks Kiiver tõmba oksa ennast teiseks Punn tõmba nahhui, kolmandaks Vunts ära peereta kui ma üritan matat teha !
 Oleksin saanud muidu peale keemiat minna tööle, aga kahjuks pidin matemaatikasse minema. See eest, peale kooli sain kolme toreda inimesega kokku. kahte neist näen harva, aga ühte võin igapäev näha. Love u guys :*