Thursday, December 30, 2010

Eelviimane päev aastas.

Ja ma jälle ei mäleta mida unes nägin. See pole üldse minu moodi. Alati ma mäletan mida ma unes nägin... Kas tõesti oli mul siis nii igav uni?
Käisin täna vanaema juures, ostsin talle küpsisekarbi, mille peale ta oli üllatunud. Tahtis, et ma selle koju kaasa võtaksin, aga ma ei teinud seda. Ostsin selle ikkagi temale. Andsin vanamale õe jõulukaardi üles. Õdi ei saatnudki talle 20£(naela) awawaw. Issi ütles selle peale, et ''Ära tegime !''
Sain teada, et vend on teise vanglasse üle viidud. Nüüd istub Jõhvis. YEAH ! Ei tunne temast üldse puudust.
Kui kodu hakkasin minema, nägin ma Reelikat ja Silviat. Silviat polnud ma suvest saadik näinud. Ja ta oli isegi niitubli tüdruk, et ostis mulle paki. Elupäästja! Rääkisime natukene, mis vahepeal teinud oleme jne.. Kella neljast läksin keskele bussijaama, Elerile bussile vastu. Nägin teda kahjuks see aasta viimast kord.
Koju jõudes helistas mulle Getter, kutsus välja. Läksin. Saime kokku, kukkusime lumme. Jube külm oli lõpuks olla, seega tulin koju.
Ema ja isa olid ka just koju jõudnud. See kuu oli esimene kord, kui me pereringis õhtust sõime. Kuigi kõht on ikka veel tühi. Aga ma nüüd lähen ja soojendan ühe pitsa endale üles.

Olge tublid ja head vana aasta lõppu!

Follige ka mind,
Rutt tänab teid!