Thursday, December 30, 2010

Pillow

Raske on leida vaimukat pealkirja.
Hetk tagasi mõtlesin ma siis kirjutada Titanic-ust mis mulle üldse peale ei lähe ja nutma ka ei aja. Üldiselt ma ei saa selle filmis põhimõttest aru. No juhtus päriselt siis juhtus, minusse see ei puutu. Sama hästi võiksin ma küsida, miks Estonia hukust pole tehtud filmi? Seal laeva peal sai üks mu kunagine lemmik laulja surma - Urmas Alender.
Aga tegelikult, ma ei teagi kas Estonia hukust on tehtud film või ei ole. Minu teada on ainult sellest tehtud dokumentaal film. Mida ma muidugi ei ole näinud.
Anyway, nägin täna enda lemmik välismaalast Ayberki. Ta oli vahepeal haige ning ta omas ka kõrget palavikku, hetkelgi on ta tõbime.
 Hetkel laman voodis ja mõtlen mida teha, kas pelada mingit mängu või minna unemaale ära. MSN-is ka keegi minuga rääkida ei soovi.. Seega lähen pelama mingid suvalist mängu.

Olege tublid !