Friday, December 31, 2010

Viimane päev aastas !

Sain täna alles kella poole viiest magama. Hea uni oli, aga ei mäleta midagi sellest. Kella 12 ajal, käis isa põhimõteliselt iga 5 minuti tagant minu toas, minuga jutustama. Lõpuks sai ta mu voodist niimoodi välja, et ütles maja ees on toimunud avarii. Mul plaks silmad lahti, voodist alla, akna äärde. Ja tõesti, avarii oligi toimunud. Kuid midagi hullu õnneks polnud. Et oleks rohkem effekti olnud, oleksin mida politsei kutsunud, kuigi juhid said ise kokkuleppele. ( Pilt tuleb ka sellest )
Just lõpetasin koristamise. Tõin keldrist puid ka tuppa. Ema ja isa ainult vaatasid pealt kuidas ma tassin. Ma olen veel liiga väike, et nii suurt tööd teha.
Kusjuures, mul pole üldse sellist tunnet, et täna on viimane päev aastas, viimane reede aastas. Minu jaoks on nagu ikka suvi. Ainult, et suvi lumega. Sitt suvi!
Mis täna teeme? Pole veel plaane. Väikse joogi võtaks küll, midagi peab ikkagi tähistama ju.
Eelmine aastavahetus oli mul kuidagi hale vms. Olin Inglismaal, õe trennikaaslase juures. Mina olin teisel korrusel, voodis, läpakas põlvedel ja väike siider kõrval. Ja see oligi kõik.
Mõttetus, kõik saadavd mulle msnis väikse tekstikese, et kui sul on kahju, et kroon kaob pane enda pealkirjaks (W), aga kui on hea meel et euro tuleb pane (F) . Aga ma olin nii geenius ja mõtlesin midagi muud välja.
Kui sul on pohhui, et kroon kaob ja euro tuleb , Pane pealkirjaks <:o) , sest täna tähistame uut aastat, mitte krooni kadu ja euro tulekut !

vot. Ajaa. pildike ka, avariist ;)
Punane auto on muidu süüdi..