Monday, May 2, 2011

1

Tere, armsad blogi lugejad.
 Pole siia ammu kirjutanud.. Alguses küll mõtlesin, et kirjutaksin siia iga päev kui Inglismaal viibin, aga näe polnud viitsimist ja ei leidnud kuidagi seda aega ka.
 Nüüd hetkel istun lennuksin ja sõidan Eestimaa poole. Isa kuulab rahulikult hetkel Lady GaGa-d ja mina türkin teile Inglismaa reisist.
19. aprill. Hakkasime juba hommikul kella 7 Tallinna poole sõitma. Vahepeal passisime niisama ema ja isa töö juures, kus natukene enne kella 9 viis nende töö andja meid lennujaama. Lennujaamas passisime umbes kaks tundi,  võibolla veidi rohekem, võibolla veidi vähem. Nvm. Lennureis möödus normaalseslt. Maandudes oli meil õde vastas. Tunnine auto sõits Dartfordi, kus mu õde elab. Ja peale seda jala kohe Costasse, et ühed kohvid võtta. Põhimõtteliselt igapäev ma jõin vähemalt ühe Costa Latee ära. Yummi.
 Järgmisel päeval läksime kohe sisseoste tegema. Kuna mulle ja isale eriti poodlemine ei meeldi siis passisime põhilise aja väljas ema oodates.
 Järgmiste päevade jooksul käisime Londonis, Doveris, Greenwichis Bluewateris ja Ashfordis. Ashfordis sai osta odavamalt disaineri riideid, kui näiteks osta need Londonist.
 Londonis, käisime kaks korda. Esmisest korda kui läksime võtsime nö kruiisi reisi Thames-i peal. Ja sellega põhimõtteliselt meie esimene kord Londonisse sõit lõppeski. Teisel korral käisime nö. Emo/goth/hevvimetali-vendade turul. See oli koht, kuhu ma oleksingi jäänud. See oli nagu mu uus kodu. Sain sealt Elerile ogadega keti ja endale tagurpidi pentagrammi, mida olen suhteliselt kaua taga otsinud. Seal oli ka lahedaid pluuse mille peale oli kirjutanud näitseks ’’ If you don’t like oral sex, than keep your mouth shut’’ , ’’ Just did it ’’.  Aga kuna emale ei meeldinud see turg kohe üldse, veedsime seal  aega ainult alla kahe tunni.
 Doveris käisime mere ääres, vesi oli jää külm. Kõndisime ka  nö muuli peal. Inimesed kalastasid seal. Üks oli just krabi kätte saanud. Tagasi Dartfordi jõudsime hilja. Rongis oli vahepeal jube olla, kuna üks kahtlane neeger käis kupeest kupeesse. Tal oli seljas teksa vest, sõrmes mingi elu suur sõrmus ja umbes 3-4 käevõru igas käes. Ta käitus kahtlaselt ka.
 Greenwichis käisime turul, kus lasin teha Getterile käepeale kus on tema nime tähed ja väike hello kitty kujuke, talle kindlasti meeldib see..
 Bluewateris oli suur, väga suur kaubandus keskus. Et seal kõik poed korralikult läbi käia tuleks ikka terve päev vabaks võtta. Me issiga leidisme ühe huvitavad poe, kus müüdi igasugu vidinaid. Seal isegi muudi ühte suur erinevatsest raua osadest kokku pannud hirmuäratavat kuju, kõigest 5000£. 
 Peale Bluewateris käiku, pidime minema mu õe mehe vanemate juurde.  Ta ema oskab väga hästi süüa teha. Ja kui ma ta ema kõrval istusin, tundus mulle et mu tisside korvi suurus on A -.- .
 Nüüd me hakkme kohe maanduma ja ma pean enda lap-topi kinni panema. Nii kui uuesti aega leian, kirjutan siia kohe edasi...