Sunday, May 8, 2011

Kuid sind ei tunne ma.

Jah, just siis kui mina kavatsen blogima hakkata, suudavad Liisu ja Hegert kohe mulle oma blogi linki sheerida.. See oleks nagu tunnetus, et keegi on saanud oma blogi kirjutamisega valmis ja nüüd on minu kord. guudguud.
  Emps vedas koera hommikul minu voodisse, ja kohe hakkas pildistama. Ärkasin mingi aeg. Sain Anniga kokku, läksime panka, ja siis laadale. Ostsin endale ühe pealuuga kaelakee ja ühe pealuuga sõrmuse. Sõime Anniga burksi, nägime Mauntzi, ta ostis mulle Saatana sõrmuse.. Loomulikult käisin talle peale, et ta selle ostaks. Millagil liikusime ette alevisse, ühed autoga pidasid meid kinni ja küsisid kus laat asub, seletasime, tänasid, panid tümmi põhja ja sõitsid minema. Saime teistega kokku. Käisin poes, ostin juua ja jäätist. Võtsin Pastoraadi juures päikest koos Marianne ja Getteriga.
 Mingi aeg helistas ema, tuli säästu 1 juurde järgi, käisime vanaema juures, siis läksime Laanekale, ema sõbranna juurde grillima alles kümme minutit ette ühteteist öösel avastas ema et on aeg koju minna, kuna ta oli tipsutanud pidin jala kõndima. Hakkasin selle peale protestima.. kui jõudsin jala ikka ennem kodu.  Nüüd olen mingi 3 tundi blogtvs passinud ja kõik semud on juba magama lännud. tahaks isegi minna, kui üks ei luba.. Ja ma niisama siin harjutan näpurula.. hakkab juba välja tulema..
 Ajaa. unes nägin, et olin jalgpalli turniiri finaalis ja lõin värva, publik oli õnnejoovastuses võit oli meie muidugi.. ja siis mingi järsku hakkan palli uuesti lööma vaatan palli ja see on hoopsi korvpallis digimuutunud. Oli aeg korvpalli pelada. jällegi probleem , pall oli töss -.- Mingid mõned fuck-up unenäo tseenid olid veel, kuid ma ei oska neid kuidagi kirja panna.
 Enne, kui tudule lähen, tahad teile HEAD EMADEPÄEVA soovida.
 Olge mõnusad
Teie armastatud Rutt
xx