Monday, February 21, 2011

I'm going through a phase.. where i'm only attracted to this one and only man

Tere, armsad blogi lugejad ja niisama pilgu üle viskavad inimesed.
 Jälle ma pole siia midagi kirjutanud. Olen tegelenud põhiliselt teise blogiga. Seda kujundanud ja asju( pilte ja videoid) juurde lisanud.
 Teen siis lühidalt möödunust....
 Eelmine nädal.. Lühendatud tunnid, algklasside laste lõbustamine, üks vahe tund söömist, koju, arvuti v siis magama. Kõhutantsus käisin ka.. Reedel käisin isegi üle pika aja väljas... Põhimõtteliselt seisime ühe koha peal, ja vahepeal liikusime paar sammu eemale. Lõpuks viskas üle ja tulin kodu tulema..  Lasin umbes 10 tundi järjest und. ( see arvatavasti teid ei koti )
 Kusjuures mul on tunne, et täna on teisipäev, kuigi tegelikult on esmaspäev..
 Mu elu on hetkel fucked-up .. Ma ei taju midagi.. Naeran asjade üle, mille üle tuleks kurb olla. Näiteks, põleng Haapsalus. Ma lihtsalt naeran selle üle, juba mitu inimest on öelnud mulle, et ma olen õel ja tundetu inimene.
 Ainus eesmärk on teda näha.