Sunday, February 6, 2011

Sometimes it is good to walk alone, your shadow remains with you. But if you walk in a crowd, you lose it

Polegi vist siia ammu pikka romaani kirjutanud. Nüüd ma siis teen seda.
 Tulin just pesust. Ma naudin väga kuuma vanni, see aitab mul lõdvestuda. Kirjutan blogi sellepärast, et ma ei taha märja peaga magama minna. Hommikul on muidu väga fucked-up soeng.
 Täna vaatasin umbes 6-7 tundi järjest Simpel Session 2011. Muidugi pani Ryan Sheckler rula võistluse kinni, rahva lemmik oli Andres Lainevool( oli vist nimi nii ).  BMX-i võistluse esimest ma ei tea. Aga tean, et teiseks jäi Brett Banasiewicz , ühtlasi ka mu lemmik BMX-i sõitja. Vähemalt täna oli. Minu arvates oli BMX-i võistlus palju parem kui rula oma. BMX-i omas sai näha nii backflippe kui ka frontflippe ja muid lahedaid trikke, mis avasid mu suu ja panid mind kodus arvuti ekraani taga plaksutama.
 Kui rahvas pidi ütlema, kes nende lemmik oli. Nägin ma nii Märjamaa omasi kui ka EMO! buufh... ehmatasin kui Emo nägin . ( Kaspar Laanisto )
 Ja siin on mu lemmik BMX-i sõitja Brett Banasiewicz.
 Tema trikid avasid mu suu kõige rohkem. Tema trikid panid mind plaksutama ja pöialt tõstma.
Ja kui ma õigesti mäletan, on ta kõigest 16-aastane.









 Head ööd,
Rutt (: