Sunday, January 9, 2011

Dark brown and purple

Mõtlesin eile juukseid värvida, rääkisin sellest Elerile ja ta tahtis, et ma temaga poodi läheksin juuksevärvi ostma. Läksime, säästumarketis polnud ühetegi juuksevärvi, Eleri sai endale värvi Kati poest ja mina Rangust. Kodu tagasi tulles nägime, kuidas hiireke üle lumehange sibas. Naabritüdruk tuli minu juurde värvima. Alguses värvisime mul ja siis tal.  Vahepeal tuli idee, et värvime mu kulmud lillaks, aga seda ei juhtunud, värv ei jõudnud piisavalt kaua peal olla.
Lõpp tulemus oli selline, et minu juuksed näevad mustad välja, valguse käes on näha pruuni läiget ja lillalt on ka sees. Eleri on üleni lilla mul. Täna pidime pilte tegema hakkama, aga ma ei tea kus ta on. Msn-is teda kahjuks pole. hähä, Eleri tuli msn-i .
HOMME KOOLI !

Nautige viimast vaheaja päeva !
Rutt.