Thursday, January 6, 2011

So fucked up.

[ Pealkiri ei lähe teemaga kokku ]
Issi sheeris mulle hommikul 20 eurot. Miks, seda ma ei tea.  Ärkasin lõpuks kella veerand kaheajal. Kuskil kolmest läksin poodi. Ostsin ühe pizza ja 3 viinamarja mahla. Kodu tagasi tulles nägin Kärolita ja STEFI-t. Ma nägin seda tüdrukut viimati mitu mitu kuud tagasi. Hea meel oli teda taas näha.
Aga tegelikult kui nii võtta, siis pole mitte midagi huvitavat toimunud nende viimaste päevade jooksul.
Ajaa. nüüd tuli meelde.
19.aprill kuni 1.mai olen mina Inglismaal. Õe pulmad ja ema tahtis veel ka kuninglikult pulmad ära näha. Seega umbes 2 nädalat Eestist eemal. Fuk Yeah ! Ja lennupiletid on ka juba kinni pandud. Algul ööbime hotellis ja kui õde ja ta tulevane mees on juba mesinädalatel, lähme me õe korterisse, hoiame seal puhtust jne..
Igatahes, ma ei suuda ära oodata millal ma sinna saan!

Aga nüüd ma lähen magama.
Head ööd.