Sunday, January 23, 2011

Martin ei-kusagilt

 ''Tere, mina olen Martin ja ma olen pedofiil'' . ''Tere Martin!''
see on Martin, aastal 2008. Siis kui ta veel oli korralik poiss ja käis koolis. Ei vaadanud tüdrukuid ega poiss.
Saatuslik pööre juhtus siis, kui ta tutvus minuga aastal 2009. Me veebisime iga päev, näitasin talle enda parimaid kohti kehal. Rääkisin talle millised poisid mulle meeldivad. Rääkisin talle pedofiilidest, kuidas nad käituvad, kes on tema ohvrid. Mida nad ohvritega teevad jne.. Ma ei suutnud uskuda, kui temast pedofiil sai. 
Iga päev ta tahtis aina rohkem mu keha näha. Alasti keha. Tahtis et ma teeksin vallatusi enda kehaga. Ütles, et ei suuda oodata kohtumist minuga. Lõpuks kui kokku saime, oli see päev kõige jubedam mu elus. Ma sain sellest lapsepõlvetrauma, see ei lähe mitte kunagi mul meelest. See oli väga väga jube.
 Kahjuks tean ma temast vähe, niisiis ei saanud ma politseisse pöörduda. Ma ei teadnud kus ta elab, ta telefoni numbrit, isegi mitte tema perekonna nime.




( btw.. Ülemine tekst pole õige )