Wednesday, January 19, 2011

Pain.

Ärkasin hommikul paha tujuga, olin natukene ülbe Eleri vastu telefonis, kuid hiljem kui ta minu juurde tuli, saime juba hästi läbi, nagu polekski midagi olnud. Steffi tuli mu klassi tagasi.
Koolis midagi huvitavat ei olnud, peale selle et saksakeeles jäi töö ära, ja ennem 7 tunni algust oli mul keegi silma iluks, keda ma jälgisin suht terve vahetunni.
Peale kooli hüppasin haiglasse. Seal oli veel üks minust noorem tüdruk, ja ta paindus palju rohkem kui mina :/ , sad.
Kodu minnes helistasin Kätsile, et me täna trenni läheksime. Oli nõus, hüppasin 16.40 ta juurde ning läksime. Treenes / Dire , hilines mingi 10-19 minutit. Mängisime üle tunni ajal kossu, ainult kossu! Ja ma ei tea kuidas, aga ma suutsin juba ära unustada, miks ma trennis enam käinud pole. Hetkel mul selga ja parem põlv hullult valutavad. Ma varsti ei suuda enam välja kannatada. Nüüd ma arvatavasti ei lähe jälle mingi 1-2 kuud trenni. Alguses leppisime Kätsiga kokku, et ma lähme reedel trenni, aga siis dire autos ütles, et reedel jääb võibolla trenn ära. Nii et reedene trenn jääb ja pluss veel ma ei lähe sinna 1-2 kuud. ffffffffffffffffffuuuuuuuuuuu bball.
 Kodu jõudes, pidin kohe sööma hakkama, sõin ära, kuigi toit ei tahtnud eriti alla minna.  Ja nüüd istun siin ja mugin küüslaugu krõpse, küüslaugu maitset ma ei tunne. Kuna mul päevikusse õppimist pole kirjutatud, ei kavatse ma õppida ka.
Ajaa, eesti keele kursuse sain ma!!

Olge tublid,
Rutt (;