Friday, January 28, 2011

I can't take my illness anymore, I wanna die!

Olen kolmapäevast saadki haige. Juba kolmapäeva õhtul oli mul väike palavik, aga otsustasin siiski neljapäeval kooli minna. Olin põhimõtteliselt nagu zombie. Ma ei pannud tähele mida õpetaja rääkis, ma ei kirjutanud asju üles jne.. Käisin kõhutantsus ka.. Ma ei pingutanud üldse. Ma lihtsalt ei suutnud.
 Täna soovitas ema ja isa koju jääda, kuigi ise mõtlesin alguses, et peaksin ikka kooli minema, kuna kirjanduses ja matemaatikas on töö. Aga jäin ikkagi koju. Ärkasin just mõned minutid tagasi. Keegi käis uksetaga. Mina aga ennast ei liigutanud.  Pead liigutada on valus. Oman hetkel 38 kraadi palavikku ja kui ma köhin jääb mul hingi kinni ning mul hakkavad silmast pisarad jooksma.
 Ma tahan terve olla ! Aga millegi pärast on selline tunne, et mind varsti elavate nimekirjas pole.
 ( Tahate näha, et olen ?)



Olge te kõik terved.
Teie haige, Rutt (: