Monday, January 3, 2011

Esmaspäev

Panin äratuse kella 7.45 aga ärkasin alles kella 11 ajal. Tegin kaminasse tule ja läksin pesema. Hommikule dušš on nii värskendav. Vähemalt minu jaoks. Pidin täna Stefi-t nägema, aga kahjuks ei näinud. Helistasin Anni-le. Läksime välja. Helistasin igale võimalikule inimesele kes smokk-i võiks osta. Kellel polenud aega, keda polnud Märjamaal. Nojah juhtub. Poodi sisse astudes nägin ma MAARJAT! Mul oli nii hea meel teda näha. Arvasin, et ta oli juba Tartu ära läinud, aga näe polnudki. Kui ta ära pidi minema, läksime Anniga poodi. Ostsime RC Colat ( memories from summer ! ). Poest välja jõudes, viskas üks väike tatt mulle jääpalliga vastu pead. Saatsin sõnadega nahhui. Järgmine kord näen, annan peksa! Anyway. Helistasin lõpuks uuesti ühele ostjatest. Alguses põkkis, et ei taha osta ja et ta ei viitsi, lõpuks sain nõusse, pidin minema Säästu 1 juurde. Pakk käes, jalutasime Anni poole. Vaatasime ''Another Cinderella story''. Kui see läbi sai, tuli rahvas juurde, jookidega muidugi.. Muidugi ma jälle ei pääsenud ilma, et mind oleks käperdatud. Mulle ei meeldi see. Lõpetage ära juba!
Kästi teha tüngakas Tõnnule. Tegin, ütlesin et võiksime kokku saada, et ma armastan teda, tahaks temaga seksida, ja et võtan ise kondoomi kaasa. Kõne lõppedes hakkasid kõik hüsteeriliselt naerma. Naersin kaasa, sest teised naersid. Mulle see nalja eriti ei pakkunud. Umbes tund aega hiljem helistas ema ja kutsus kodu. Hakkasin riidesse panema, midagi muidugi mul teha ei lastud, sest eriti kaks kiimalist aelesid mu otsas. Tegelikult nad toredad ja naljakad, aga võiksid enda vajadusi mitte minu peal rahuldada..
Kohe algab Videvik ja ma hakkan seda vaatama. Üldiselt ei paku mulle Edward ja Bella üldse huvi.

Olge tublid.
Rutt.