Monday, January 3, 2011

I miss you gurl !:*

 Eleri...Kivi-vigalas. ütleb (14:11):
*Sa oleks ketikoeri perses tundnud(nende singlit)
- яυтт☆  Paradise lost ütleb (14:11):
*tahan päriselt neid endeid tunda:(
'          Eleri...Kivi-vigalas. ütleb (14:13):
*Lollakas! Ma r22gin Siimule
- яυтт☆  Paradise lost ütleb (14:14):
*Hui?
'          Eleri...Kivi-vigalas. ütleb (14:15):
*Ytlen kohe. Et ta pidi su seksi soov olema
- яυтт☆  Paradise lost ütleb (14:16):
*Tee seda..

'          Eleri...Kivi-vigalas. ütleb (14:17):
*Tegin xD
- яυтт☆  Paradise lost ütleb (14:18):
*oomaigaad. Ütle mis ta vastas siis. Kui ta üldse vastab (:
'          Eleri...Kivi-vigalas. ütleb (14:19):
*Dv.ta pole hetkel vastanud. Kuidas tunne on ss?
- яυтт☆  Paradise lost ütleb (14:20):
*Mis tunne? Ma ei tunne midagi enda sees.

'          Eleri...Kivi-vigalas. ütleb (14:22):
*Siim:mkmi?tsau jah. Eleri:seksi noh,ta ei julgend ise yelda
*Seksi
- яυтт☆  Paradise lost ütleb (14:24):
*Jobu oled.

'          Eleri...Kivi-vigalas. ütleb (14:25):
*Siim: mul ka igast soove ka,aga nii see ei k2i. Eleri: sa tahad,ta tahab.noo pole probleeme ju
- яυтт☆  Paradise lost ütleb (14:26):
*oumaigaad. tõisiselt Eleri, ma lähen ära siit.

'          Eleri...Kivi-vigalas. ütleb (14:28):
*Mida? Miks? Ta ytles,et seks on hea.:d 2rap6e ma ka ei p6e
- яυтт☆  Paradise lost ütleb (14:29):
*ütles v? :D, Aga millal oma siis seksi saan? Küsi seda ka :D
'          Eleri...Kivi-vigalas. ütleb (14:31):
*haha. teeme nii ,et tagasi ei tee
- яυтт☆  Paradise lost ütleb (14:32):
*Ei tee. :D