Monday, January 3, 2011

Saadan Savisaare PERSE!

Facebookis on 14-aastane poiss, kes lubab Savisaare perse saata, kui 2500 inimest vajutavad nuppu ''Osalen''. Hetkel on nupukest vajutanud juba 336 inimest, nende seas olen ka mina. Alguses ma ei teadnud, et see poiss on 14 vaid oletasin, et on ikka täisealine noormees. Kuid Eksisin. H.T.on selle asja algataja. 
Lugedes komentaare, mida teised inimesed kirjutavad, ajavad mind naerma. Niikuinii ei juhtu seda, et 14-aastane poiss läheb 4. märtsil kella 15.00 - 18.00 vahel ja otsin Savisaare Tallinnast üles, et teda perse saata. Pealegi ei pruugi härra Savisaar üldse Tallinnas viibida, veel vähem Eestiski.
Tuleb välja, et H. elab ise Otepääl. Kuid samas ise uhkeldab, et tal on maja Tallinnas. Kas te ise ka usute seda? 14 aastane laps omad maja Tallinnas. Mina igal juhul mitte.
Link on siin: VAJUTA SIIA!
ÜRITUS ON TÜHISTATUD!
Ja siin on mõned komentaarid:




Timo T.
http://www.rate.ee/show.php?id=14076921&xref=8_91#content Khihihi. Normaalne kutt ju. :DDDD
Timo T.
Kõigepealt räägib(loe: kirjutab) seda, mida sülg suhu toob(loe:mida klaviatuur sõrmedest välja imeb) ja seejärel filtreerib :)
Karl E. E.
Tegelt minu arust kogu sellest evendist on palju huvitavam see, et miks hr Tiidol profiilipildil 2 triiksärki korraga seljas on? Ma usun, et asi on selles, et enne ta juba uhkustas oma kahe majaga (Otepääl ja Tallinnas) ning selle pildiga rõhutab ta seda, et raha ja särke on lihtsalt nii palju, et peab mitut korraga kandma
Madis P.
kell kukub, kutt istub oma kodus, savisaar omal üritusel ja kutt pomiseb omaette, "savisaar mine perse"

Sirli L.
ma ei usu millegiprst,et see j6ustub:(


2 tundi tagasi ·  · 

    • Rutt R. Kindlasti saadakse 2500 inimest täis. Aga kas ta seda Savisaarele ütlema läheb.. See on juba kahtluse all.
      umbes tund aega tagasi · 

    • Sirli L. vot seda mõtlesingi
      umbes tund aega tagasi · 

    • Johanna K. raudselt ütleb et tegi, aga tegelikult ei teinud !
      umbes tund aega tagasi · 

    • Marko K. las ütleb seda kaamera ees
      49 minutit tagasi · 

    • Sirli L. enne tahtisju alasti seda teha(?)
      45 minutit tagasi ·  ·  1 inimene