Tuesday, January 11, 2011

Need my samurai

Tänase päevaga võin ma rahule jääda.
Eleri hüppas hommikul minu juurest, läksime kooli, olekasin peaaegu enne ülekäigu rada maha libisenud, aga seda õnneks ei juhtunud. Enne esimest tundi käisin Niko juurest läbi, andsin talle enda laptopi, ta pani mu arvutisse WORD-i ja EXCEL-i. Sain läppari peale 4 tundi tagasi. Käroli tegi ettepaneku peale 3 tundi koolis nahhui tõmmata, aga ma ei saanud, ja ma ei tahtnud ka. Peale 3 tundi käisin haiglas, panin endale taastus ravisse aja kirja. Homme juba lähen. Eesti keeles sain 4- minu õnnelik enda üle. Ja füüsikas särasin ka natukene enda tarkusega. Peale venekeelt olin ärevil, süda lausa peksis sees. Jõudsin enne natukene nelja kodu. Alarm polnud sees, keegi on kodus käinud! Ja isa kohvitermos oli esikus kapi peal. Karju ''tere'', keegi ei vastanud. Panin teleka käima ja hakkasin ''Võluväge'' vaatama. Mida ma palju teha ei saanud, sest isa tuli koju. Ta pole mulle siia maani öelnud, miks ta varem kodu on.
Ajaa, kodu tulles, läks mul koti sang katki. JÄLLE!
Aga nüüd ma lähen Eleri juurde kohvile ja niisama räägime tänasest päevast.

Olge tublid!
Rutt (: