Thursday, January 20, 2011

Say wut?

Tänane päev on olnud tegevusrohke. Eleri tuli hommikul minu juurde. Eleri ei tahtnud hommikul kooli minna. 5 minutit enne 12 helistas ema ja ütles et kodus oli alarm tööle hakanud. Mul vajus suu lahti, kui sain teada, et see oli tulekahju alarm. Läksin kohe koju. Õnneks mitte midagi ei põlenud. Läksin kooli, tundi tagasi. Vahetunni kell helises, läksime venekeelde. Siim tuleb klassi ja ütleb, et politsei on koos koeraga koolis. Kõik klassis viibijad liikusid kohe garderoobide poole. Tõesti oli politsei koeraga koolis. Paljude joped viidi direktori kabineti. Õnneks minu oma ei liikunud kuskile. Vene keele tunnis, tulid Väli, Lang ja tädi koos koeraga. Kutsu meie juurest midagi kahtlast ei leidnud, vaid hoopis pakkus talle huvi ära voolu toru ja värviga kinni kuivanud kapp.
 Kõhutants kestis heal juhul ainult 30-45 minutit. Läksin otse koju. Tee peal tuli mulle vastu naabrimees ja küsis mu käest, kas ma suitsu sooviksin. Võtsin lahkesti vastu. Kodu jõudes, haarasin pliidi juuret Eleri telefoni ja läksin otse Eleri poole. Natukene rääkisime, tulin koju tagasi, võtsin läptopi ja tagasi naabritüdruku juurde. Umbes poole 7 ajal helistas ema, kustsu kodu sööma. Natukene enne peale 8 kutsus Eleri kohvile. Läksin, vaatasime ühikarotte, ja peale 9 ema helistab küsib kus ma olen, pidin ju ainult korraks ära minema. Tulin koju.
Nüüd õpin 4 tööks. Saksakeeles 16 lauset. Vene keeles jutustamine suuliselt. inglise keel 4 mineviku aja peale töö ja geograafias litosfääri peale töö. Ja homme ainult 6 tundi on. Jube jube päev tuleb homme. I must say this.
Tänane päev on tegelikult palju meelde jäävam. Aga igaks juhuks jätsin osad faktid siia kirjutamata. Tahad teada? küsi msn-is vmdea kus (:

Olge tubli,
Rutt (: