Saturday, January 29, 2011

Lets watch it burn

Hommikust v lõunat mu blogi lugejad.
 Kuna ema sundis mind eile mingit solki sisse jooma, on mul palavik kadunud. Aga arvake ära, mu ema on ise nüüd hullemini haige kui ma. 38,5 kraadi palavikku. Kusjuures ise ta jõi ka seda solki kell üks öösel, aga millegipärast, ei läinud temal palavik alla. Kas hakkan talle kirstu valmistama? Kas tavaline papp-karp kirst sobiks talle? Kohe kindlasti sobiks. Tegelikult, talle poleks kirstu üldse vaja, vaid kohe viskame mulla alla.
 Okeokei, muutusin veidike õlelaks.
 Aga jah, hetkel on mu enesetunne palju parem kui eile. Eile oli veel selline tunne, et mind varsti ei eksisteeri enam elavate nimekirjas. Eile oli kõige kõrgem palavik 38 kraadi ja kõige madalam 36.2 kraadi. Viimane tuli sellest, et ema sundis mind solki sisse jooma! afakk.. Köhida on siiamaani jube ..

Ja kusjuures süüa ma ei taha üldse. Isa sunnib vahepeal sööma -.-

Olge terved!